sábado, 21 de enero de 2012

El club de futbol femení de Vinaròs s'estrena amb il·lusió

Jugadores de l'equip i entrenador. /Fotografia: Fotospai.es
Fa tres mesos que el Club de Futbol Femení Juvenil de Vinaròs fa entrenament setmanal. L'equip ha tingut èxit i ja compta amb una plantilla de 14 jugadores que han disputat dos partits oficials contra l'equip juvenil de Càlig. Els resultats numèrics no són gaire satisfactoris, però l'equip vinarossenc està content amb el ritme de treball i el bon ambient dels entrenaments.


A continuació, els oferim les paraules d'una de les jugadores, Marta Geira, que ha accedit gustosa a ser entrevistada:

Marta Geira, jugadora de l'equip
de futbol femení juvenil de Vinaròs
  • Hola, Marta. Ja fa mesos que ets al Club de Futbol Femení Juvenil de Vinaròs. Per què vas decidir apuntar-t'hi?
  • Bé, des que era petita m'agrada molt l'esport i sempre m'ha agradat jugar a futbol. A l'escola sempre jugava als patis amb els nois i sempre pensava que m'agradaria apuntar-me a algún equip. I després de tants anys, ja havia deixat de jugar però encara mantenia l'afició, de manera que quan vaig assabentar-me que havien format aquest equip em vaig alegrar molt i no m'ho vaig pensar dos cops.
  • Quin ambient hi ha al grup? Estàs satisfeta d'haver-t'hi apuntat?
  • Per començar, l'ambient que hi ha entre totes és de passar-ho bé i gaudir amb cada partit, alhora que també estem totes força unides i, gràcies a això, he conegut a molta gent diferent amb la qual no tenia relació. Per tant, estic més que satisfeta.
  • S'hi deu estar força bé amb tan bon ambient. Però a l'hora de la veritat, quants partits heu disputat? Esteu contentes amb els resultats?
  • De moment sols hem fet dos partits, ja que sols portem tres mesos amb l'equip format i estem provant com funcionem i encara hi ha noies que venen noves. Els resultats no són per a estar molt satisfetes (se'n riu), però allò important és que tenim "més moral que el Alcoyano" i que ens ho passem molt bé.
  • Això és tot, Marta. Però, per finalitzar, recomanaries l'experiència a altres noies?
  • Es clar, que la recomanaria! Encara que no se us doni molt bé, si us agrada intenteu-ho! És una gran oportunitat per a fer esport, passar-ho bé i conèixer gent!





No hay comentarios:

Publicar un comentario